close
呢幾日唔知咩事,,,成日講錯野,,,,
....................唔係講錯野得罪人woo...
係我的思維,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,有點問題=="

1.人地凍,,,想講凍就著3 la,,,關咩風扇,,我好熱,,,
     點知我up左,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,好心你凍就除3 la,,,
       天ar,....邊有人凍要除3 ga..../_\

2.buy左盒lemon tea,,,but行行下我竟然話...我buy的是維他奶==

3.行到間舖,,,,店名打左係sell印尼野的,,,but我傻到up賣"印度"=0=
   間舖老板娘係度笑///
天,,,好與,,,,,,,,><

仲有好多好多,,,,,唔記得晒-v-
點解我會搞成咁...=0=

是跟得我班的"怪人"多ma..==?
(4b同學,,,唔好打我-v-")

=============================================================
4b同志們''''''''''''''''''''''''''''''的底能作之一....
"報紙手機

*相係可樂先生的XG偷黎的...KAKA!==
arrow
arrow
    全站熱搜

    sherry1012 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()