close

開始慢慢使用XG ,,,

BUT我都會黎呢邊打野..==

===============================================================
考試,,差左好多,,,
,,無物心機..

今日MISS 李又無返//
MISS李身體真係差,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,MISS..你要好好照顧自己AR!><
唔係GE話,,,,,,,就雖我地班唔乖,,我都驚你因請太多假比人炒==
你都知我地校長幾LIKE炒人GA==

==============================================================

食完飯,,,AR  SIR叫左我出去..
                                             仲有咩講...?
叫我唔好成日上關SIR ENG堂訓LOR==

無奈=V=




arrow
arrow
    全站熱搜

    sherry1012 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()