close

都成幾日無打日記la,,,
說真的,,呢個星期我幾開心的說,,,^^

1.她終於唔再對我咁冷淡//雖然都唔係好似以前咁,,,
雖然唔知佢係唔係有睇我ge日記...
but點都好..做人要知足常樂,,,總比唔理我好,,,^^

2.我聽左呢個消息我,,,我真係開心到飛起,,,>v<
就係...我岩岩個次測驗我同瑤瑤都考到全級90~100名...>v<
斑名次就...瑤瑤進步左好多,,,仲高我一名..-v-"

3.呢個星期我終於開始補習la,,,
仲有唔到20幾日就要考試...
我一定要比心機,,,唔可以比人睇死,,,^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    sherry1012 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()