close

標題唔知打咩好=="
幾日無打日記la!...

呢幾都好少事發生的說//(but都係大事XD)

學業
1.中3放左榜la...
有開心有唔開心..
開心係我升鬼到...>v<
ar sir公怖個刻我真係好好好好好好驚好緊張//
but好在升到..>v<
仲有好多fd都升到...貞姐.小倩,瑤,yoyo,嘉玲,嘉文等等
唔開心ge係,,,都有唔少fd升唔到,,><
希望佢地可以係元朗升到la...
另外,,,我係斑上考到第7...>v<

2.事業
呢個星期,,我開始左我的暑期工..>v<
個人感覺,,,好好玩XD
but我記D咖啡整法都記到傻左-v-

arrow
arrow
    全站熱搜

    sherry1012 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()